N-VA Ninove stelt kandidatenlijst en programma voor op zondag 24 juni

Op 21 juni 2018, over deze onderwerpen: Politiek, Verkiezingen 2018
Ninof Ver Au

Kandidatenlijst
Wie uit de eerste hand wil te weten komen welke kandidaten er op de lijst van N-VA zullen staan, wordt aanstaande zondag om 14:30u verwacht aan de Denderkaai in de buurt van café “Den Belleman”. Daar zullen de kandidaten aan de pers worden voorgesteld. Maar niet alleen de kandidaten worden voorgesteld.

Verkiezingsslogan
N-VA voorzitter Johan Soetaert: ‘Onze partij start de campagne op met de slogan “Ninof Ver Au”. Dat zijn slechts drie woorden die een zeer ruime maar ook zeer belangrijke lading dekken. De afkorting is uiteraard niet toevallig dezelfde als deze van de Nieuw-Vlaamse Alliantie. De slogan is ook bewust en uitdrukkelijk in het dialect opgesteld. Taal, en zeker een plaatselijk dialect, is kenmerkend voor onze gemeenschap. Taal zorgt voor een samenhorigheidsgevoel dat maar door weinig andere zaken kan worden opgeroepen. Ten tweede is er de inhoud. Wij willen de stad teruggeven aan de Ninovieter. Niet in woorden, maar in daden. Ten derde doen we dit ook niet voor onszelf, maar voor de bevolking. Vandaar dat we met de slogan “Ninof Ver Au” de verkiezingscampagne in gaan.”

Verkiezingsprogramma
“Naast de kandidaten en de slogan zal ook ons verkiezingsprogramma voorgesteld worden. We hebben heel wat tijd gespendeerd om onze toekomstvisie voor Ninove op papier te zetten. N-VA Ninove maakt duidelijke keuzes zodat de kiezer ten minste bij ons perfect zal weten waar zijn of haar stem voor zal worden gebruikt.” vervolgt N-VA lijsttrekker Joost Arents. Op de voorstelling zondag wordt een fris drankje en een ijsje voorzien voor alle N-VA sympathisanten die de N-VA kandidaten tijdens deze voorstelling komen steunen.